Dialogmøde om vintertjeneste

Vi vil gerne udbrede kendskab til aftalerne på vintertjeneste samt have en dialog om de kommende krav til kontrakten.

Viborg Kommune inviterer dig til et møde om vintertjeneste.

Vi vil gerne udbrede kendskabet til aftalerne og forhåbentlig have en dialog med tilbudsgivere om de kommende krav til kontrakten.
Dialogen kan bl.a. omhandle beredskabsperioden, responstider, krav til køretøjet eller andet som kan have indflydelse på, om du ønsker at byde på en delaftale eller ej.

Udbuddet indeholder ca. 18 delaftaler opdelt på klasse I og klasse II veje.
Delaftalerne indeholder både snerydning og glatførebekæmpelse, og der skal derfor tilbydes 2 køretøjer pr. delaftale. Disse kan enten være lastbil, sættevogn og/eller traktor i kombination.

Hvis du er nysgerrig på at høre mere, så kom til dialogmøde mandag d. 27. januar kl. 14.00-16.00. Mødet foregår hos Park og Vej i Viborg. Ovenstående må gerne deles.

Tilmelding: Send en mail med dit navn og mailadresse til udbud@viborg.dk samt antal deltagere senest mandag d. 20. januar kl. 12.00. Herefter vil du modtage en mødeinvitation via mail.