Nu kan du spørge chatbotten Muni

Muni er Viborg Kommunes chatbot. Du kan spørge Muni om fx pas, kørekort, læge og flytning.

Det her er Muni - Viborg Kommunes chatbot. Muni dukker op nederst i højre hjørne på en side eller et emne, den ved noget om.

Ved at klikke på Muni, kan du stille spørgsmål om pas, kørekort, flytning og meget mere. Spørg gerne kort og præcist, fx: 

  • Hvordan fornyer jeg mit kørekort?
  • Hvad koster et nyt pas?
  • Hvordan skifter jeg læge?
  • Hvor hurtigt skal jeg melde flytning?
  • Hvor lang tid tager det at få et pas?

Disse og mange flere spørgsmål er Muni klar til at hjælpe dig med.

Muni er yderst pålidelig og står til rådighed hele døgnet alle ugens dage. Planen er, at Muni på længere sigt vil kunne hjælpe med endnu flere ting.

Muni fungerer på computer, tablet og mobiltelefon.

Muni er stadig under oplæring, og hvis den kommer til kort, spørger den, om du vil ringes op af en medarbejder fra Den digitale hotline.

Lanceringen af Muni sker nemlig i samarbejde med en lang række andre danske kommuner, der alle indgår i 'Den digitale hotline'. I Den digitale hotline sidder ca. 250 medarbejdere klar til at give telefonisk hjælp til offentlige selvbetjeningsløsninger. Den digitale hotline kan også svare på generelle spørgsmål, der ikke kræver egentlig sagsbehandling.