You can use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation. Using this service may place a cookie on your computer.

SØG

Den Digitale Hotline

Ring 70 20 00 00 og få hjælp til digitale selvbetjeningsløsninger, hvis du er kørt fast.

Har du brug for hjælp, når du benytter digitale selvbetjeningsløsninger?

Ring til Den Digitale Hotline på tlf. 70 20 00 00 - også uden for kommunens åbningstid.

I Den Digitale Hotline sidder medarbejdere fra Borgerservice klar til at hjælpe dig over telefonen med digitale selvbetjeningsløsninger. Medarbejderne kan også besvare generelle spørgsmål om f.eks. pas, kørekort og digital post.

Du kan blive vejledt i de fleste offentlige, digitale løsninger, men medarbejderne har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage konkret sagsbehandling.

Goddag, hvem taler jeg med?

Den Digitale Hotline er et tværkommunalt callcenter, der bemandes af medarbejdere fra Borgerservice fra ca. en tredjedel af landets kommuner.

Medarbejderen, som du taler med, kan altså være ansat i f.eks. Kalundborg, Aars eller Viborg og er uddannet til at hjælpe dig, uanset hvilken kommune du bor i.

Åbningstider

Mandag–torsdag: Kl. 08.00 - 20.00
Fredag: Kl. 08.00 - 16.00
Lørdag: Lukket
Søndag: Kl. 16.00 - 20.00

Tlf.: 70 20 00 00